Brilliant Brainstorm
Met de Brilliant Brainstorm duiken we in 2 uur in de behoeftes van je doelgroep, om deze daarna te vertalen naar een sterke boodschap én verhaal.
Zo werken we samen naar het onderscheiden van je boodschap en optimale impact.
Wij doen niet aan "geheime" formules
Wij geloven dat iedereen hun verhaal krachtig in moet zetten. Om de methode dan geheim te maken, gaat tegen ons DNA in (zo zijn we ook gewoon niet).
In deze video nemen we je mee in de hele methode. Stap voor stap. Zo kan je zelf ook al aan de slag met impact maken.
Mocht je vragen hebben, of samen een Brilliant Brainstorm willen doen, neem dan contact op!
De magie van de Brilliant Brainstorm 🧠
Met een nieuwe, frisse wind
Met nieuwe invalshoeken je boodschap overbrengen.
Impact op nummer één.
Video is geen uitgangspunt, echte impact wel.
Samen met je doelgroep
Ontdek wat je doelgroep écht drijft en nodig heeft.
Strategisch & Creatief
Een Brilliant Brainstorm is net zoet én zoute popcorn: de ideale combinatie en verrassing. Het strategische versterkt het creatieve, waardoor we samen in de startblokken staan voor maximale impact.
We stappen eerst in de schoenen van je doelgroep, vormen een boodschap én vertalen deze naar een krachtig verhaal.
Dit is het verschil:
andere partijen
❌ Puur gericht op productie.
❌ Doorsnee video concepten.
❌ Bedenken eventjes één concept, daar moet je het mee doen.
❌ Geen persoonlijke aanpak.
Brilliant Brainstorm
✅ Gericht op verhaal én impact.
✅ Een diepe inkijk in je doelgroep.
✅ De koppen van jouw en ons team bij elkaar – zo komen we tot nieuwe ideeën.
✅ Met eigen initiatieven gaan we tot 110%.
Veelgestelde vragen
over de Brilliant Brainstorm
Waarom bestaat de Brilliant Brainstorm?
Na meer dan 200 video’s, zijn we gaan onderzoeken welke video’s het beste werken op creatief en strategisch vlak.
Dat zijn de video’s, waar een uniek verhaal gevormd is en wat perfect aansluit op de doelgroep. Dit gekoppeld met het langdurig samenwerken van A tot Z, leidt tot maximale impact.
Deze bevindingen hebben we gebruikt om de Brilliant Brainstorm te vormen. Op deze unieke werkwijze zijn we dan ook enorm trots.
Uit welke onderdelen bestaat een Brilliant Brainstorm?
De inhoud van een Brilliant Brainstorm wisselt op basis van de precieze casus.
De Brainstorm begint met een diepe kijk in je doelgroep, met een empathy map. Daarna wordt de boodschap en het verhaal opgesteld met een verhaalstructuur. Ten slotte kan er een plek in de klantreis gevormd worden.
Hoe lang duurt een Brilliant Brainstorm?
Een Brilliant Brainstorm duurt ongeveer twee uur.
Met wie doen we de Brilliant Brainstorm?
Een Brilliant Brainstorm doen we graag samen met:
- De marketingverantwoordelijke
- Dubbel Media 😉
- Wanneer mogelijk, iemand van de doelgroep
Wanneer is een Brilliant Brainstorm interessant voor mij?
Een Brilliant Brainstorm is interessant, wanneer:
- Je bedrijf uniek is, maar dit niet actief naar buiten uitstraalt.
- Je een familiebedrijf bent met echte karakter en dit verder uit wil stralen.
- Je organisatie een boodschap heeft, wat je op een unieke wijze uit wil stralen om je doelen te bereiken.
- Je team veel verschillende ideeën heeft, maar ze niet gecombineerd krijgt.
- Je video in wil zetten, maar niet weet hoe.
Wanneer is een Brilliant Brainstorm niet voor mij?
Een Brilliant Brainstorm is niets voor je, wanneer:
- Je niet de tijd wilt nemen om met beslissingsmakers en het team samen stappen wil zetten.
- Het DNA van je bedrijf intern nog niet duidelijk is.
- Je niet open staat voor een échte samenwerking (u vraagt, wij draaien).
Hoe kan ik een Brilliant Brainstorm plannen?
Neem contact op om een intake te plannen en samen een Brilliant Brainstorm te plannen!